HODNOTENIE ZAMESTNANCOV ŠKOLY

Popis
Vzdelávací program je rozdelený do teoretickej a praktickej časti. V jednotlivých kapitolách sa venuje objasneniu legislatívneho rámca pre oblasť kontroly a hodnotenia. Účastník sa dozvie, aké je postavenie kontrolnej činnosti v riadení školy. Osobitne sa venuje princípom efektívneho procesu hodnotenia.

Lektor

PaedDr. Darina Výbohová, PhD.
Vyštudovala učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov fyzika a základy techniky na Pedagogickej fakulte v Banskej Bystrici. Po absolvovaní štúdia pôsobila ako pedagóg na ZŠ vo Zvolene, neskôr v Metodicko-pedagogickom centre.
Aktuálne sa venuje profesijnému rozvoju vedúcich pedagogických zamestnancov v oblasti vedenia ľudí. Od roku 2000 kontinuálne pracuje ako koordinátor viacerých projektov medzinárodnej spolupráce so školami, regionálnymi inštitúciami a zahraničnými partnermi so zameraním na transfer inovácii do edukačného procesu. Je učiteľkou profesijného rozvoja, mentor, kouč a konzultant atestačného konania s dlhoročnou praxou v oblasti poradenstva v profesijnom rozvoji PZ/OZ.
Oblasti vzdelávania:
Atestačné konanie – portfólio pedagogický zamestnanec/ odborný zamestnanec
Vedúci pedagogický zamestnanec/ Vedúci odborný zamestnanec – vedenie ľudí, rozvoj zamestnancov, projekty spolupráce
STEM, prírodovedná gramotnosť, environmentálna výchova, aktivizujúce metódy …

Obsah vzdelávacieho programu
Vzdelávanie bude prebiehať on-line dištančnou formou prostredníctvom učebných textov a komentovaných prezentácií. Okrem teoretických informácií účastník získa praktické príklady a nástroje hodnotenia. Vzdelávanie je zostavené z učebných textov v online forme na samoštúdium. Doplnkom sú aktivity pre aplikačnú časť a dištančné úlohy. Vzdelávací program je rozdelený do 7 lekcií.

  1. Lekcia 1 – Legislatívne rámce pre oblasť kontroly a hodnotenia
  2. Lekcia 2 – Kontrolná činnosť v riadení školy
  3. Lekcia 3 – Hodnotenie, hodnotiaci proces
  4. Lekcia 4 – Kompetenčný profil
  5. Lekcia 5 – Hodnotenie kompetencii
  6. Lekcia 6 – Princípy efektívneho procesu hodnotenia
  7. Lekcia 7 – Pozorovanie výchovno-vzdelávacieho procesu
  8. Test – Overenie poznatkov zo samoštúdia (15 otázok s výberom jednej správnej odpovede)
  9. TEST
  10. Záverečná práca

Rozsah vzdelávacieho programu
50 hodín

Pre koho je program určený
pedagogický zamestnanec a odborný zamestnanec bez špecifikácie

Podmienky absolvovania programu:

  1. Účasť na dištančnej forme vzdelávania a absolvovanie 7 lekcií vzdelávania.
  2. Vypracovanie a odovzdanie všetkých výstupov dištančnej formy vzdelávania.
  3. Vypracovanie a prezentácia záverečného zadania pred trojčlennou komisiou v súlade s § 56 ods. 1 zákona č. 138/2019 Z. z.

Za úspešné absolvovanie inovačného vzdelávania v rozsahu najmenej 50 hodín v súlade s plánom profesijného rozvoja školy patrí zamestnancovi príplatok za profesijný rozvoj vo výške 3 % tarifného platu.

Cena vzdelávania:

150,00 €

Typ vzdelávania:

Inovačné vzdelávanie

Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy inštitúcií:

  • Materská škola
  • Stredná škola
  • Základná škola a GOŠ
  • Základná umelecká škola
  • Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy profesií:

  • Učiteľ MŠ
  • Učiteľ SŠ
  • Učiteľ 1. stupňa ZŠ
  • Učiteľ 2. stupňa ZŠ
  • Pedagogický asistent / Vychovávateľ
  • Sociálny pedagóg
  • Logopéd / Školský logopéd / Liečebný pedagóg
  • Špeciálny pedagóg / Školský špeciálny pedagóg
  • Psychológ / Školský psychológ
  • Učiteľ ZUŠ
  • Link na vzdelávanie:

    https://www.raabeakademia.sk/courses/hodnotenie-zamestnancov-skoly

    HODNOTENIE ZAMESTNANCOV ŠKOLY

    Neobmedzený prístup
    Všetky úrovne
    kapitoly: 15
    testy: 1
    35 študentov

    Popis
    Vzdelávací program je rozdelený do teoretickej a praktickej časti. V jednotlivých kapitolách sa venuje objasneniu legislatívneho rámca pre oblasť kontroly a hodnotenia. Účastník sa dozvie, aké je postavenie kontrolnej činnosti v riadení školy. Osobitne sa venuje princípom efektívneho procesu hodnotenia.

    Lektor

    PaedDr. Darina Výbohová, PhD.
    Vyštudovala učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov fyzika a základy techniky na Pedagogickej fakulte v Banskej Bystrici. Po absolvovaní štúdia pôsobila ako pedagóg na ZŠ vo Zvolene, neskôr v Metodicko-pedagogickom centre.
    Aktuálne sa venuje profesijnému rozvoju vedúcich pedagogických zamestnancov v oblasti vedenia ľudí. Od roku 2000 kontinuálne pracuje ako koordinátor viacerých projektov medzinárodnej spolupráce so školami, regionálnymi inštitúciami a zahraničnými partnermi so zameraním na transfer inovácii do edukačného procesu. Je učiteľkou profesijného rozvoja, mentor, kouč a konzultant atestačného konania s dlhoročnou praxou v oblasti poradenstva v profesijnom rozvoji PZ/OZ.
    Oblasti vzdelávania:
    Atestačné konanie – portfólio pedagogický zamestnanec/ odborný zamestnanec
    Vedúci pedagogický zamestnanec/ Vedúci odborný zamestnanec – vedenie ľudí, rozvoj zamestnancov, projekty spolupráce
    STEM, prírodovedná gramotnosť, environmentálna výchova, aktivizujúce metódy …

    Obsah vzdelávacieho programu
    Vzdelávanie bude prebiehať on-line dištančnou formou prostredníctvom učebných textov a komentovaných prezentácií. Okrem teoretických informácií účastník získa praktické príklady a nástroje hodnotenia. Vzdelávanie je zostavené z učebných textov v online forme na samoštúdium. Doplnkom sú aktivity pre aplikačnú časť a dištančné úlohy. Vzdelávací program je rozdelený do 7 lekcií.

    1. Lekcia 1 – Legislatívne rámce pre oblasť kontroly a hodnotenia
    2. Lekcia 2 – Kontrolná činnosť v riadení školy
    3. Lekcia 3 – Hodnotenie, hodnotiaci proces
    4. Lekcia 4 – Kompetenčný profil
    5. Lekcia 5 – Hodnotenie kompetencii
    6. Lekcia 6 – Princípy efektívneho procesu hodnotenia
    7. Lekcia 7 – Pozorovanie výchovno-vzdelávacieho procesu
    8. Test – Overenie poznatkov zo samoštúdia (15 otázok s výberom jednej správnej odpovede)
    9. TEST
    10. Záverečná práca

    Rozsah vzdelávacieho programu
    50 hodín

    Pre koho je program určený
    pedagogický zamestnanec a odborný zamestnanec bez špecifikácie

    Podmienky absolvovania programu:

    1. Účasť na dištančnej forme vzdelávania a absolvovanie 7 lekcií vzdelávania.
    2. Vypracovanie a odovzdanie všetkých výstupov dištančnej formy vzdelávania.
    3. Vypracovanie a prezentácia záverečného zadania pred trojčlennou komisiou v súlade s § 56 ods. 1 zákona č. 138/2019 Z. z.

    Za úspešné absolvovanie inovačného vzdelávania v rozsahu najmenej 50 hodín v súlade s plánom profesijného rozvoja školy patrí zamestnancovi príplatok za profesijný rozvoj vo výške 3 % tarifného platu.