INKLÚZIA a DIGITALIZÁCIA – Sebakontrola u detí a žiakov

Aktualizačné vzdelávanie je zamerané na problematiku sebaregulácie a sebakontroly u detí a žiakov. Absolventi sa dozvedia, aké techniky pomáhajú pri zvládaní záťažových situácií a stresu aj ako nastaviť vyučovací proces z hľadiska psychohygieny.

Absolvovaním tohto aktualizačného vzdelávania si pedagogickí a odborní zamestnanci splnia svoju zákonnú povinnosť absolvovať v školskom roku 2022/2023 aktualizačné vzdelávanie zamerané na zmeny školského kurikula, inkluzívne vzdelávanie alebo digitalizáciu výchovy a vzdelávania.

Tento program aktualizačného vzdelávania obsahuje aj tematické celky zamerané na rozvoj digitálnych zručností v predpísanom rozsahu.

POPIS:
Pedagógovia sa v praxi často stretávajú s neočakávanými reakciami detí alebo impulzívnym správaním, s výbuchmi zlosti.
U niektorých žiakov sa môžu vyskytovať určité obavy a stres z nového prostredia, nových vecí, spolužiakov, učiteľov, školských povinností atď. Absolvovanie vzdelávania podá učiteľovi pomocnú ruku pre lepšie pochopenie tohto správania u detí a naučí ho s nimi lepšie pracovať.
Absolvent sa dozvie, ako jednotlivé problémy vznikajú; ako pomôcť žiakovi s úzkostnými prejavmi priamo v triede, čo je strach, úzkosť, tréma, stres a čo už školská fóbia, ako nastaviť vyučovací proces z hľadiska psychohygieny.
Vzdelávací program tiež pojednáva o rôznych teóriách sebaregulácie a sebakontroly a predstavuje rôzne názory autorov – pomáha lepšie spoznať a pochopiť neželané prejavy u detí. Popisuje dôležitosť sebaregulačných vlastností. Prináša poznatky z teórie sebariadenia pri učení.

LEKTORI:
Mgr. Petra Bajcurová
MUDr. Karel Nešpor, CSc.
Mgr. Zuzana Kuncová

OBSAH:
Vymedzenie pojmu sebaregulácia
Sebakontrola
Riadenie ako súčasť kontroly a regulácie
Silový model
Spätnoväzbová slučka sebaregulácie
Sebaúčinnosť
Sebaregulačné predpoklady
Sebaregulujúce učenie
Podpora pozitívneho sebaobrazu a sebahodnotenia, naučená bezmocnosť
Sebakontrola u detí s ADHD
Ako zvládať stres za pomoci úsmevu a smiechu?
Ako zvládať stres za pomoci toho, čo už viete?
Čo je to strach, úzkosť, tréma a stres?
Čo je psychohygiena?
Spolupráca s rodinou a odborníkmi
Ako pomôcť žiakovi s úzkostnými prejavmi priamo v triede?
Konkrétne techniky psychohygieny, praktické cvičenia
Práca so stresom a úzkosťou žiakov
Vyhodnocovanie digitálnych údajov, informácií a obsahu
Kybernetická bezpečnosť a kyberšikana
Využívanie digitálnych nástrojov na inovácie procesov a produktov
Zdieľanie prostredníctvom digitálnych technológií

PRE KOHO balík aktualizačného vzdelávania ODPORÚČAME
Pre pedagogických zamestnancov materských, základných aj stredných škôl, pre špeciálnych pedagógov aj školských psychológov

TRVANIE
20 – 24 hodín

Zakúpte si vzdelávací program INKLÚZIA a DIGITALIZÁCIA – Sebakontrola u detí a žiakov na Raabe.sk

Cena vzdelávania:

300,00 €

Typ vzdelávania:

Aktualizačné vzdelávanie s ministerským príspevkom

Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy inštitúcií:

  • Materská škola
  • Základná škola a GOŠ
  • Stredná škola
  • Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy profesií:

  • Učiteľ MŠ
  • Učiteľ 1. stupňa ZŠ
  • Učiteľ 2. stupňa ZŠ
  • Učiteľ SŠ
  • Pedagogický asistent / Vychovávateľ
  • Špeciálny pedagóg / Školský špeciálny pedagóg
  • Sociálny pedagóg
  • Link na vzdelávanie:

    https://www.raabeakademia.sk/courses/inkluzia-a-digitalizacia-sebakontrola-u-deti-a-ziakov

    INKLÚZIA a DIGITALIZÁCIA – Sebakontrola u detí a žiakov

    Neobmedzený prístup
    Všetky úrovne
    kapitoly: 18
    testy: 0
    4 študentov

    Aktualizačné vzdelávanie je zamerané na problematiku sebaregulácie a sebakontroly u detí a žiakov. Absolventi sa dozvedia, aké techniky pomáhajú pri zvládaní záťažových situácií a stresu aj ako nastaviť vyučovací proces z hľadiska psychohygieny.

    Absolvovaním tohto aktualizačného vzdelávania si pedagogickí a odborní zamestnanci splnia svoju zákonnú povinnosť absolvovať v školskom roku 2022/2023 aktualizačné vzdelávanie zamerané na zmeny školského kurikula, inkluzívne vzdelávanie alebo digitalizáciu výchovy a vzdelávania.

    Tento program aktualizačného vzdelávania obsahuje aj tematické celky zamerané na rozvoj digitálnych zručností v predpísanom rozsahu.

    POPIS:
    Pedagógovia sa v praxi často stretávajú s neočakávanými reakciami detí alebo impulzívnym správaním, s výbuchmi zlosti.
    U niektorých žiakov sa môžu vyskytovať určité obavy a stres z nového prostredia, nových vecí, spolužiakov, učiteľov, školských povinností atď. Absolvovanie vzdelávania podá učiteľovi pomocnú ruku pre lepšie pochopenie tohto správania u detí a naučí ho s nimi lepšie pracovať.
    Absolvent sa dozvie, ako jednotlivé problémy vznikajú; ako pomôcť žiakovi s úzkostnými prejavmi priamo v triede, čo je strach, úzkosť, tréma, stres a čo už školská fóbia, ako nastaviť vyučovací proces z hľadiska psychohygieny.
    Vzdelávací program tiež pojednáva o rôznych teóriách sebaregulácie a sebakontroly a predstavuje rôzne názory autorov – pomáha lepšie spoznať a pochopiť neželané prejavy u detí. Popisuje dôležitosť sebaregulačných vlastností. Prináša poznatky z teórie sebariadenia pri učení.

    LEKTORI:
    Mgr. Petra Bajcurová
    MUDr. Karel Nešpor, CSc.
    Mgr. Zuzana Kuncová

    OBSAH:
    Vymedzenie pojmu sebaregulácia
    Sebakontrola
    Riadenie ako súčasť kontroly a regulácie
    Silový model
    Spätnoväzbová slučka sebaregulácie
    Sebaúčinnosť
    Sebaregulačné predpoklady
    Sebaregulujúce učenie
    Podpora pozitívneho sebaobrazu a sebahodnotenia, naučená bezmocnosť
    Sebakontrola u detí s ADHD
    Ako zvládať stres za pomoci úsmevu a smiechu?
    Ako zvládať stres za pomoci toho, čo už viete?
    Čo je to strach, úzkosť, tréma a stres?
    Čo je psychohygiena?
    Spolupráca s rodinou a odborníkmi
    Ako pomôcť žiakovi s úzkostnými prejavmi priamo v triede?
    Konkrétne techniky psychohygieny, praktické cvičenia
    Práca so stresom a úzkosťou žiakov
    Vyhodnocovanie digitálnych údajov, informácií a obsahu
    Kybernetická bezpečnosť a kyberšikana
    Využívanie digitálnych nástrojov na inovácie procesov a produktov
    Zdieľanie prostredníctvom digitálnych technológií

    PRE KOHO balík aktualizačného vzdelávania ODPORÚČAME
    Pre pedagogických zamestnancov materských, základných aj stredných škôl, pre špeciálnych pedagógov aj školských psychológov

    TRVANIE
    20 – 24 hodín

    Zakúpte si vzdelávací program INKLÚZIA a DIGITALIZÁCIA – Sebakontrola u detí a žiakov na Raabe.sk