KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA S RODIČMI V MATERSKEJ ŠKOLE

POPIS

Absolvent vzdelávacieho programu získa ucelené vedomosti a informácie o krízovej komunikácii s rodičmi, informácie o efektívnom, praktickom a pomáhajúcom komunikačnom štýle s rodičmi najmä v situáciách, ktoré bývajú emocionálne vypäté a náročné.

Dôležitou časťou vzdelávacieho programu sú praktické informácie, návody a odporúčania na vedenie krízovej komunikácie, ako aj vhľad do krízových situácií, ktoré sa vyskytujú v prostredí materskej školy.

Absolvent programu bude vedieť:

– spoznať krízové a náročné životné situácie, ktoré sa môžu vyskytovať v prostredí materskej školy,

– zorientovať sa a pochopiť, prečo rodič alebo žiak reagujú a komunikujú v napätých a konfliktných situáciách rôznymi spôsobmi,

– použiť efektívnu komunikáciu, ktorá pomôže pri riešení ťažkostí a problémov žiaka,

– systematicky využívať teoretické a praktické odborné vedomosti pri krízovej komunikácii s rodičmi.

LEKTOR

PaedDr. Monika Reiterová, PhD.

Je absolventkou Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a Fakulty matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislave. Pôsobila ako učiteľka na gymnáziu a niekoľko rokov pracovala v Štátnom pedagogickom ústave. Spolupracovala s viacerými ďalšími inštitúciami, napr. NÚCEM, MPC, CVTI, pedagogické fakulty. Bola členkou expertnej medzirezortnej skupiny pre finančnú gramotnosť, je spoluautorkou Národného štandardu finančnej gramotnosti. Je autorkou viacerých publikácií z oblasti matematiky a finančnej gramotnosti. Absolvovala medzinárodný program v oblasti duševného vlastníctva.

OBSAH VZDELÁVACIEHO PROGRAMU
Vzdelávací program obsahuje učebné texty a vzdelávacie video, ktoré ich dopĺňa. Na overenie nadobudnutých vedomostí je zostavený test so 16 položkami s výberom práve jednej správnej odpovede. Na overenie miery porozumenia a možností implementácie do výchovno-vzdelávacieho procesu je pripravená dištančná úloha.

Úvod do duševného vlastníctva
Autorské právo
Dizajn
Patent
Ochranná známka
Obchodné tajomstvo
Geografické označenie
Používanie rôznych zdrojov vo výchovno-vzdelávacom procese
Test

ROZSAH VZDELÁVACIEHO PROGRAMU
50 hodín

PRE KOHO JE PROGRAM URČENÝ
Vzdelávací program je určený pedagogickým a odborným zamestnancom materských, základných a stredných základných škôl.

PODMIENKY ABSOLVOVANIA PROGRAMU
Vzdelávací program prebieha dištančnou formou. Pre jeho úspešné ukončenie je potrebné  absolvovať test s úspešnosťou min. 80 %, vypracovať a odoslať na kontrolu dištančnú úlohu a úspešne absolvovať záverečnú prezentáciu pred trojčlennou komisiou.

Za úspešné absolvovanie inovačného vzdelávania v rozsahu najmenej 50 hodín v súlade s plánom profesijného rozvoja školy patrí zamestnancovi príplatok za profesijný rozvoj  vo výške 3 % tarifného platu.

Cena vzdelávania:

150,00 €

Typ vzdelávania:

Inovačné vzdelávanie

Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy inštitúcií:

  • Materská škola
  • Stredná škola
  • Základná škola a GOŠ
  • Základná umelecká škola
  • Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy profesií:

  • Učiteľ MŠ
  • Učiteľ SŠ
  • Učiteľ 1. stupňa ZŠ
  • Učiteľ 2. stupňa ZŠ
  • Pedagogický asistent / Vychovávateľ
  • Sociálny pedagóg
  • Špeciálny pedagóg / Školský špeciálny pedagóg
  • Učiteľ ZUŠ
  • Link na vzdelávanie:

    https://www.raabeakademia.sk/courses/krizova-komunikacia-s-rodicmi-v-materskej-skole

    KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA S RODIČMI V MATERSKEJ ŠKOLE

    Neobmedzený prístup
    Všetky úrovne
    kapitoly: 21
    testy: 1
    2 študentov

    POPIS

    Absolvent vzdelávacieho programu získa ucelené vedomosti a informácie o krízovej komunikácii s rodičmi, informácie o efektívnom, praktickom a pomáhajúcom komunikačnom štýle s rodičmi najmä v situáciách, ktoré bývajú emocionálne vypäté a náročné.

    Dôležitou časťou vzdelávacieho programu sú praktické informácie, návody a odporúčania na vedenie krízovej komunikácie, ako aj vhľad do krízových situácií, ktoré sa vyskytujú v prostredí materskej školy.

    Absolvent programu bude vedieť:

    – spoznať krízové a náročné životné situácie, ktoré sa môžu vyskytovať v prostredí materskej školy,

    – zorientovať sa a pochopiť, prečo rodič alebo žiak reagujú a komunikujú v napätých a konfliktných situáciách rôznymi spôsobmi,

    – použiť efektívnu komunikáciu, ktorá pomôže pri riešení ťažkostí a problémov žiaka,

    – systematicky využívať teoretické a praktické odborné vedomosti pri krízovej komunikácii s rodičmi.

    LEKTOR

    PaedDr. Monika Reiterová, PhD.

    Je absolventkou Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a Fakulty matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislave. Pôsobila ako učiteľka na gymnáziu a niekoľko rokov pracovala v Štátnom pedagogickom ústave. Spolupracovala s viacerými ďalšími inštitúciami, napr. NÚCEM, MPC, CVTI, pedagogické fakulty. Bola členkou expertnej medzirezortnej skupiny pre finančnú gramotnosť, je spoluautorkou Národného štandardu finančnej gramotnosti. Je autorkou viacerých publikácií z oblasti matematiky a finančnej gramotnosti. Absolvovala medzinárodný program v oblasti duševného vlastníctva.

    OBSAH VZDELÁVACIEHO PROGRAMU
    Vzdelávací program obsahuje učebné texty a vzdelávacie video, ktoré ich dopĺňa. Na overenie nadobudnutých vedomostí je zostavený test so 16 položkami s výberom práve jednej správnej odpovede. Na overenie miery porozumenia a možností implementácie do výchovno-vzdelávacieho procesu je pripravená dištančná úloha.

    Úvod do duševného vlastníctva
    Autorské právo
    Dizajn
    Patent
    Ochranná známka
    Obchodné tajomstvo
    Geografické označenie
    Používanie rôznych zdrojov vo výchovno-vzdelávacom procese
    Test

    ROZSAH VZDELÁVACIEHO PROGRAMU
    50 hodín

    PRE KOHO JE PROGRAM URČENÝ
    Vzdelávací program je určený pedagogickým a odborným zamestnancom materských, základných a stredných základných škôl.

    PODMIENKY ABSOLVOVANIA PROGRAMU
    Vzdelávací program prebieha dištančnou formou. Pre jeho úspešné ukončenie je potrebné  absolvovať test s úspešnosťou min. 80 %, vypracovať a odoslať na kontrolu dištančnú úlohu a úspešne absolvovať záverečnú prezentáciu pred trojčlennou komisiou.

    Za úspešné absolvovanie inovačného vzdelávania v rozsahu najmenej 50 hodín v súlade s plánom profesijného rozvoja školy patrí zamestnancovi príplatok za profesijný rozvoj  vo výške 3 % tarifného platu.