Kurikulum a digitalizácia – Učenie podľa “líného” učiteľa

Vzdelávací program predstavuje pedagógom stratégiu ako kvalitne vzdelávať a pritom zbytočne nestrácať energiu.

Absolvovaním tohto aktualizačného vzdelávania si pedagogickí a odborní zamestnanci splnia svoju zákonnú povinnosť absolvovať v školskom roku 2022/2023 aktualizačné vzdelávanie zamerané na zmeny školského kurikula, inkluzívne vzdelávanie alebo digitalizáciu výchovy a vzdelávania.

Tento program aktualizačného vzdelávania obsahuje aj tematické celky zamerané na rozvoj digitálnych zručností v predpísanom rozsahu.

POPIS:
Každý učiteľ by mal mať svoju vzdelávaciu stratégiu. Práve tá ho vedie v praktickej práci v triede, hovorí mu, čo má robiť a čo by rozhodne robiť nemal.
Z filozofie modernej vzdelávacej stratégie Líného učitele môžu pedagógovia čerpať inšpiráciu pre zlepšenie svojich pedagogických zručností, získať informácie o tom, ako vytvárať správnu klímu v triede, aké sú princípy správne používaného podporného hodnotenia, alebo aké sú zásady vhodnej komunikácie.
Líný učitel sa pri realizácii správnej vzdelávacej filozofie, s využitím psychológie, dobrej didaktiky a vhodného osobného manažmentu môže stať pedagógom, ktorý svojim prístupom v edukácii a používaním aktivizujúcich vyučovacích metód rešpektuje a rozvíja schopnosti a jedinečné vlastnosti každého dieťaťa.

Cieľom vzdelávania je:
• spoznať hlavné rysy celej vzdelávacej stratégie,
• uvedomiť si, ako správne vytvárať klímu v triede,
• oboznámiť sa so zásadami kvalitnej výučby v oblasti metód,
• oboznámiť sa s princípmi správne využívaného podporného hodnotenia,
• orientovať sa v zásadách vhodnej komunikácie,
• zvnútorniť potrebu participácie žiakov na výučbe,
• spoznať aj ďalšie aspekty kvalitnej edukácie.

Program nie je len súhrnom teoretických informácií, práve naopak, ponúka množstvo praktických rád, príkladov, ukážok aktivít v triede, ktoré môže každý absolvent preniesť do svojej pedagogickej praxe.

LEKTOR:
Mgr. Robert Čapek, Ph.D.

OBSAH:

    1. Filozofie vzdělávací strategie Líného učitele
    2. Filozofie používání metod a aktivit
    3. Vzdělávací metody – praktické ukázky
    4. Diferenciace a individualizace, ale nejen to
    5. Hodnocení, obvyklé chyby
    6. Podporující hodnocení
    7. Vzájemné hodnocení žáků, sebehodnocení a hodnocení výuky
    8. Závěrečné hodnocení v pololetí a na závěr školního roku
    9. Testy a zkoušení
    10. Jak učit dobrě a efektivne
    11. Cesta pedagogického hrdiny
    12. Kompas moderního učitele
    13. Vyhodnocovanie digitálnych údajov, informácií a obsahu
    14. Kybernetická bezpečnosť a kyberšikana
    15. Využívanie digitálnych nástrojov na inovácie procesov a produktov
    16. Zdieľanie prostredníctvom digitálnych technológií

    PRE KOHO AKTUALIZAČNÉ VZDELÁVANIE ODPORÚČAME
    Pre pedagogických zamestnancov všetkých typov škôl.

    TRVANIE
    20 – 24 hodín

    Zakúpte si vzdelávací program Kurikulum a digitalizácia – Učenie podľa “líného” učiteľa na Raabe.sk

  • Cena vzdelávania:

    300,00 €

    Typ vzdelávania:

    Aktualizačné vzdelávanie s ministerským príspevkom

    Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy inštitúcií:

  • Základná škola a GOŠ
  • Stredná škola
  • Toto vzdelávanie je vhodné pre tieto typy profesií:

  • Učiteľ 1. stupňa ZŠ
  • Učiteľ 2. stupňa ZŠ
  • Učiteľ SŠ
  • Pedagogický asistent / Vychovávateľ
  • Link na vzdelávanie:

    https://www.raabeakademia.sk/courses/kurikulum-a-digitalizacia-ucenie-podla-lineho-ucitela

    Kurikulum a digitalizácia – Učenie podľa “líného” učiteľa

    Neobmedzený prístup
    Všetky úrovne
    kapitoly: 17
    testy: 0
    9 študentov

    Vzdelávací program predstavuje pedagógom stratégiu ako kvalitne vzdelávať a pritom zbytočne nestrácať energiu.

    Absolvovaním tohto aktualizačného vzdelávania si pedagogickí a odborní zamestnanci splnia svoju zákonnú povinnosť absolvovať v školskom roku 2022/2023 aktualizačné vzdelávanie zamerané na zmeny školského kurikula, inkluzívne vzdelávanie alebo digitalizáciu výchovy a vzdelávania.

    Tento program aktualizačného vzdelávania obsahuje aj tematické celky zamerané na rozvoj digitálnych zručností v predpísanom rozsahu.

    POPIS:
    Každý učiteľ by mal mať svoju vzdelávaciu stratégiu. Práve tá ho vedie v praktickej práci v triede, hovorí mu, čo má robiť a čo by rozhodne robiť nemal.
    Z filozofie modernej vzdelávacej stratégie Líného učitele môžu pedagógovia čerpať inšpiráciu pre zlepšenie svojich pedagogických zručností, získať informácie o tom, ako vytvárať správnu klímu v triede, aké sú princípy správne používaného podporného hodnotenia, alebo aké sú zásady vhodnej komunikácie.
    Líný učitel sa pri realizácii správnej vzdelávacej filozofie, s využitím psychológie, dobrej didaktiky a vhodného osobného manažmentu môže stať pedagógom, ktorý svojim prístupom v edukácii a používaním aktivizujúcich vyučovacích metód rešpektuje a rozvíja schopnosti a jedinečné vlastnosti každého dieťaťa.

    Cieľom vzdelávania je:
    • spoznať hlavné rysy celej vzdelávacej stratégie,
    • uvedomiť si, ako správne vytvárať klímu v triede,
    • oboznámiť sa so zásadami kvalitnej výučby v oblasti metód,
    • oboznámiť sa s princípmi správne využívaného podporného hodnotenia,
    • orientovať sa v zásadách vhodnej komunikácie,
    • zvnútorniť potrebu participácie žiakov na výučbe,
    • spoznať aj ďalšie aspekty kvalitnej edukácie.

    Program nie je len súhrnom teoretických informácií, práve naopak, ponúka množstvo praktických rád, príkladov, ukážok aktivít v triede, ktoré môže každý absolvent preniesť do svojej pedagogickej praxe.

    LEKTOR:
    Mgr. Robert Čapek, Ph.D.

    OBSAH:

    1. Filozofie vzdělávací strategie Líného učitele
    2. Filozofie používání metod a aktivit
    3. Vzdělávací metody – praktické ukázky
    4. Diferenciace a individualizace, ale nejen to
    5. Hodnocení, obvyklé chyby
    6. Podporující hodnocení
    7. Vzájemné hodnocení žáků, sebehodnocení a hodnocení výuky
    8. Závěrečné hodnocení v pololetí a na závěr školního roku
    9. Testy a zkoušení
    10. Jak učit dobrě a efektivne
    11. Cesta pedagogického hrdiny
    12. Kompas moderního učitele
    13. Vyhodnocovanie digitálnych údajov, informácií a obsahu
    14. Kybernetická bezpečnosť a kyberšikana
    15. Využívanie digitálnych nástrojov na inovácie procesov a produktov
    16. Zdieľanie prostredníctvom digitálnych technológií

    PRE KOHO AKTUALIZAČNÉ VZDELÁVANIE ODPORÚČAME
    Pre pedagogických zamestnancov všetkých typov škôl.

    TRVANIE
    20 – 24 hodín

    Zakúpte si vzdelávací program Kurikulum a digitalizácia – Učenie podľa “líného” učiteľa na Raabe.sk